ח"כ פינדרוס: "ההסכם עם ש"ס באלעד יכובד ככתבו וכלשונו"

אבי יעקב 2 Comment on ח"כ פינדרוס: "ההסכם עם ש"ס באלעד יכובד ככתבו וכלשונו"

ח"כ פינדרוס ב"מהדורה המרכזית" עם אבי מימרן, על חוק הגיוס: "יונח בימים הקרובים לאישורם של גדולי ישראל". על הבחירות המונציפליות: "אני בעד ריצה נפרדת". ובאלעד: "ההסכם עם ש"ס יכובד ככתבו וכלשונו". והרפורמה המשפטית: "תעבור עם הסכמות ובלעדיהן"

יצחק פינדרוס צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ יצחק פינדרוס התראיין הערב במהדורה המרכזית בהגשת אבי מימרן והתייחס לכל הנושאים העומדים על הפרק. הראיון נפתח בעניין חוק הגיוס שנדחה שוב ללא יעד מוגדר: "אנו אמורים להגיש בימים הקרובים את הגירסה הסופית של חוק הגיוס, לאחר שהוא יקבל את אישורם של גדולי ישראל הוא יעבור ויאושר בממשלה".

הרפורמה המשפטית שחוזרת לכותרות: "המפלגות החרדיות בעד רפורמה משפטית כבר 20 שנה, אבל צריך לעשותה בזהירות עקב בצד אגודל. חייבים להחזיר שפיות למערכת, הם נגד היהדות והדת. אבל התחלנו את הרפורמה מהר מידי, עכשיו צריך להתמקד בתיקון עילת הסבירות ונתקדם מזה".

על השיחות עם האופוזיציה בבית הנשיא אומר פינדרוס: "לנציג המפלגות החרדיות אין מה לחפש שם, אנו לא מאמינים בשיחות. יש לנו הסכם ברור מול הליכוד ואנו סומכים עליהם. אבל הרפורמה תעבור עם הסכמות או בלעדיהן".

והבחירות המונציפליות המתקרבות: "אני בעד ריצה נפרדת למועצה בכל עיר, זה לא מרבה מחלוקת בהכרח אלא ממקסם את הישגנו והשפעתנו". ובאלעד: "ההסכם עם ש"ס יכובד ככתבו וכלשונו בכפוף להוראת גדולי הדור".

ולסיום, העלייה להר הבית של ח"כים ושרים בקואליציה: "כמובן שאסור לנו לשתוק כי זה חילול ה', אנו לא מתביישים בעמדתנו. אנו מוחים כל הזמן גם מול החברים שלנו בקואליציה".

האזינו לראיון המלא



2 תגובות

מיין תגובות